Hej Susanne Mälerhag!
Vi träffar Susanne Mälerhag, kundsupport på Boxes & Labels.
Vem är Susanne Mälerhag på Boxes & Labels?
Jag arbetar med kundsupport på Boxes & Labels mot framförallt våra återförsäljare.
Beskriv en dag på jobbet!
En stor del av mitt arbete består av att hjälpa våra kunder med orderläggning. Jag svarar också på frågor om till exempel leveranser och hjälper våra kunder med att räkna på lite enklare artiklar – lådor som etiketter.
Hur hamnade du på Boxes & Labels?
I maj 2022 dök möjligheten upp att börja arbeta på det nystartade företaget Boxes & Labels. Jag kom då från Boxon där jag också arbetade med kundsupport. Där satt jag vägg i vägg med etikettavdelningen. Det är något jag har stor nytta av i min profession och roll på Boxes & Labels.
Hur har din resa varit på Boxes & Labels och hur ser du på framtiden?
Det har varit jätteroligt att få vara med i princip från start. Det har hänt så mycket och det går hela tiden framåt. Framtiden känns spännande. Jag har en bra känsla!
Vad gillar du mest med ditt jobb?
Jag gillar att man får vara med överallt och ha inblick. Man får vara med på många olika delar tillsammans med duktiga kollegor. Det lär jag mig mycket av varje dag.
Kan du nämna något skäl att söka sig till Boxes & Labels?
Företaget har två enheter och både i Borås och i Olsfors är det väldigt god stämning och sammanhållning. Man ska ha kul på jobbet och kunna skratta ihop. Det kan man på Boxes & Labels. Att man sedan har möjligheten att få vara med på en spännande resa tycker jag också är ett stort plus.
Till sist Susanne, vilka erfarenheter och personlighetsdrag är viktigast för den som vill arbeta med kundsupport?
Du behöver vara serviceminded och vilja försöka överträffa kundens förväntningar. Du måste förstås också tycka att det är kul att ha kontakt med kunder. Det ska vara roligt att hjälpa andra.